miercuri, 27 mai 2009

O zi de Marti

Ziua incepe la 11 pt ca atunci m-am trezit mama. Ca daca nu ma trezea nici la scoala nu ajungeam:)).Si apoi sa vad cum face Carmen a mea,adica eu,sa se pregateasca inte-o jumatate de ora se plece la scoalaaa.Caaa,eu de obicei stau o ora.Duda stiee:)) Asa,in fine;ma schimb eu bla bla bla ce faci si te de obicei:P.In drum spre scoala hopp ma trezesc ca ma asteapta Mihai la vro 5 m.Scoteam fum,pacat k nu erau vecinii afara sa dea beep la pompieri.Fie si asta,am plecat cu el k neahh :-W In timp ce am scos 1 cuvant in 5 minute,o vad pe colega-mea Andreea in fata noastra :O Asta ce mai cauta pe acolo?:)) Ghici :> Era cu Miki la Politie sa-si ia buletinu`..nebuna de ea :)).Mergem noi la scoala hopa-hopa ca fetitele cuminti ce suntem,scapam de ala in sfarsit;Phiuu!
Ajungem la scoala,ne mai fatzaim ca maimutele in cusca in curtea scolii si intram la ore:>.Aveam geografie.Una din materiile mele preferate domnee ;;) Bla bla am scapat de ascultat,s-a terminat si ora,a inceput alta chestii d`astea asa aiurite:)) Am mai tipat putin k asta imi e datoria:))Apoi,la ora de chimie,in laborator a fost "crima" mare:))Ne da doamna mini-test d`ala "shukar", si cum e si doamna "shukara" ne tine din sah,cu sticla de apa langa dansa sa nu cumva sa ridicam capul:)).Si se incheie ziua 'cul' rau :xAm sunat-o pe vara-mea in drum spre casa,am mai barfit si noi ca babele de X si Y :-",am mai tipat la Mihai ca neah,ca un copil prost ce e el,care se trage cu vaca de coada,se baga si el in seama,facea p adormitul mergand incet ca sa asculte ce vorbesc eu. X( Teroristuu`:-w.Ajunsei acasa direct la PC,nici pana la ora asta nu am reusit sa ma schimb k am parit cu fetili pe mess,am halit cum spunea Dragos de la NPM2 o shaormica :D si la pc again.Deja m-am cam plictisit sa scriu 'aicea'(asa spune febletea mea,una cu care m-am certat de revelion=))) Dupa ce termin sigur stau pana pe la 1 sa ii dau de mancare lui Somo,pe numele ei intreg Somoshathy=)) de precizat k e animalul meu virual.:)) Hai gata to be continued.

1 comentarii:

^_Cuddles_^ spunea...

ce ochi aveai in ziua aia=))

zici k erai pisica:))
:P:D